Prečo nakupovať nábytok v kamenných obchodoch.

Prečo nakupovať nábytok vkamenných obchodoch?

Internetová forma obchodu atakujekamenné obchody s nábytkom a tiež prispieva k poklesu predaja vnich. Je bežné, že si zákazník príde produkt pozrieť do predajne s nábytkom,spraví si prieskum a kúpi si výrobok cez internet. Či už priamo odvýrobcu, alebo cez internetový obchod. INTERNETOVÝ OBCHOD je obchod 21.storočiaa má tendenciu zvyšovať svoj podiel na trhu. Má nepochybne svoje prednosti,ale aj úskalia.

Výhody:

·          nákupv teple domova z domáceho počítača. Zákazník môže surfovať pointernete, porovnávať dizajn, ceny, domáce so zahraničnými produktmi.

·          platbaelektronicky. Ušetrí čas, niekedy aj peniaze. Túto formu nákupu uprednostňujemladá generácia, ktorá je zdatná v práci s počítačom, ovláda jazyky aje pomerne časovo a pracovne vyťažená.

Nevýhody:

·        doručenýtovar nezodpovedá našim predstavám /farebnosťou, veľkosťou, tvaroma kvalitou/

·        obštrukciepri vybavovaní reklamácií

·        nedodržanielehoty

·        nelegálnosťfiriem a často podvodnícke praktiky

·        možnézneužitie osobných údajov

Dobrý kamenný obchod s nábytkom je symbióza všetkých typova sortimentných  skladieb nábytku,bytových doplnkov vrátane elektrospotrebičov, svietidiel, bytového textilu, dekoračnýchprvkov a ich farebného stvárnenia, zladenia.

Kamennýobchod poskytne:

I.            Inšpiráciu pre zákazníka.

Nazáklade pocitu sa spotrebiteľ rozhodne kvalifikovane pre dizajn, povrchovúúpravu a rozmer. Expozície kamenných obchodov odzrkadľujú trendyv dizajne, materiáloch a inováciách.

II.           Garantuje cenu nábytku.

Reklamy na internetový predaj často propagujúnižšie ceny ako v kamenných obchodoch, čo môže byť zavádzajúce. Kamennéobchody poskytujú vernostné zľavy. Zľavy dostane zákazník na celú škáluponúkaného sortimentu a často sa časovo neobmedzene kumulujú. Okrem toho sav kamenných obchodoch organizujú neustále AKCIE, ktorými sa obchodnícisnažia na vybrané druhy tovarov v spolupráci s výrobcom poskytnúťzvýhodnené ceny. Tie ponúkajú aj obľúbené výpredaje,v ktorých zákazník môže nakúpiť hlboko pod nákupné ceny internetovýchpredajcov.

III.         Poskytuje širokú paletu služieb.

Kamennéobchody – na rozdiel od internetových – poskytujú služby, ako je poradenstvobytového architekta, zameranie interiéru, dovoz nábytku, montáž nábytku a jehozáručný a aj pozáručný servis. Seriózny kamenný obchod disponujeservisnými balíčkami, ktoré pomôžu zákazníkovi podľa možností vymeniť poškodenúsúčiastku aj po uplynutí záručnej lehoty. Osobnýkontakt predajcu so zákazníkom je základom seriózneho jednania pri nákupenábytku. Predajca má neoceniteľné praktické skúsenosti a jeho rady prespotrebiteľa tvoria základ spokojnosti z investície do nábytkua zariaďovania interiéru. Pre výrobcov sú obchodníci s kamennýmiobchodmi dôležitým prepojením k širokej spotrebiteľskej základni.

 

Predaj nábytku je špecifický a som presvedčená, že kamenné obchody budúešte desiatky rokov potrebné na prezentáciu nábytku, bytových doplnkov acelkovej kultúry bývania.

Program na stiahnutie
Stiahnuť